Solsemester


Det händer inte mycket här i sommarvärmen. En ko som förirrat sig till fel sida av staketet är hittills det mest uppseendeväckande. Inte blir det mycket gjort heller. Jag tänker mig att jag är på solsemester på någon trevlig ö någonstans i ett varmt land. Då njuter man av bad och sol. Äter gott, läser böcker och gör minimal nytta. Precis så har jag det, bara det att resan hit var mycket billigare. Så jag klagar inte. Och idag har jag slagit ner en pinne till stöd åt det lutande äppelträdet så kom inte och säg att jag slöar.
 

 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Men det är just så en semester ska vara! Fokus på avkoppling och att ta dagen som den kommer.

2014-07-30 @ 10:34:27
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Bert

Här är en till som gör ungefär lika många knop som du. Kanske inte riktigt lika många, när jag tänker efter.

2014-07-30 @ 16:14:42
URL: http://ogonblickinorr.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0