Utmaning 2014


Det var inte alls meningen, jag vet inte riktigt hur det gick till, men helt plötsligt hade jag antagit Tobias Fishers utmaning en bild om dagen 2014. Det är tänkt att man tar en bild om dagen men inte bara vilken bild som helst utan varje dag har ett tema. Vi är många som är med, närmare bestämt 315 stycken, som fotar och delar med sig av sina bilder på olika sätt. En salig blandning av amatörer och proffs, högt i tak och väldigt roligt. Jag är inte alls säker på att jag kommer att hålla på hela året men man vet aldrig.
Med anledning av detta har jag har dammat av min gamla blogg ettvardag så om du skulle vilja se bilderna och inte har tillgång till facebook eller instagram kan du titta in där. Jag kommer, precis som under förra projektet, att lägga upp en bild om dagen där. Det känns roligt att ha dem på samma ställe. Då är det är lätt att gå tillbaka och se om det blivit någon utveckling, om jag lärt mig något på vägen. 
 
I övrigt fortskrider renoveringen i något hastigare tempo än jag hade vågat hoppas på. Med lite tur kan vi måla väggarna i helgen.
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag tycker utmaningen verkar spännande men vet inte om jag skulle fullfölja...

Skönt att renoveringen har antagit ett oanat tempo ;-)

2014-01-14 @ 21:58:10
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Åsa Ekedahl

Såg att du börjat ta dagliga bilder igen, skoj!!! Och lycka till med renoveringen, det har sin tid men brukar bli bra i slutändan.

2014-01-15 @ 20:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0