Kaos


Riktigt så illa som i Bo Kaspers låt Ett Fullkomligt Kaos är det inte, men nog är det kaos som råder här hemma. Vi har tagit klivet och nu finns ingen väg tillbaka. Jag har fått överge mitt skrivbord och har en portabel arbetsplats, just nu i köket. Och var alla de där nödvändiga sakerna som laddare till kameran, anteckningsblocket med att-göra-listan från senaste styrelsemötet och min jobbryggsäck har tagit vägen det har jag inte riktig koll på. Det kan tyckas en smula osäkert men just nu känns det mest som ett äventyr. Som att campa och inte veta om luften i luftmadrassen kommer att hålla hela natten. Vi har väntat på att komma oss för med detta i säkert över 30 år så man kan inte med bästa vilja i världen säga att det är förhastat. Om det håller ända fram, det är det en får se. Men spännande är det att få börja 2014 med ett äventyr även om det är lite försiktigt och på hemmaplan. 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: paula i pörtet

Renovering eller uppfräschning, tapetsering, målning, ta ner väggar? Helårsprojekt eller helgprojekt?
Oavsett önskar jag lycka till!
Kram

2014-01-03 @ 18:40:48
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0