Sådant jag inte förstår


När min digirala och tekniska värld (nästan) brakade ihop ändrade jag webbläsare. Det har varit bra på många sätt. Det känns som om datorn är gladare med den nya och då är jag också glad i alla fall till en del. Men det finns ett problem och det är att varje gång jag publicerar ett nytt inlägg i bloggen dyker det upp en hel rad med tecken och underligheter efter själva inlägget. Jag har ingen aning om hur de kommer dit för mig veterligen har jag inte skrivit dem. De syns inte heller när jag förhandsgranskar, nej inte ens i den publicerade bloggen (om man tittar med min webbläsare). Men om jag går in i kodmallen då vips är de där. Som om jag skulle förstå mig på kodmallar. Det gör jag inte, jag fick ta hjälp av en mig nästående med betydligt större kunskap på området. Hon förstår inte heller hur tecknena hamnar i bloggen. Men hon förstår vad jag ska ta bort i kodmallen så då har jag gjort det och tecknena är borta. Det är bara så irriterande att inte förstå.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Skönt att de är borta för jag undrade just vad det var... Men visst, helst vill man veta och förstå själv!

2013-03-24 @ 11:24:40
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Åsa!

Den här världen är fascinerande på många sätt och vis, men tanken om att verkligen förstå, den har jag givit upp :)

2013-03-24 @ 18:35:05
URL: http://bitihopdax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0