Städat


Det tog bara lite längre tid att städa hela vår lägenhet (5 rum och kök) än att flyttstäda sonens lägenhet på ett pytterum + toalett/dusch. Jag tror att han behöver en kurs i veckostädning. Men för all del, jag är inte så bra på det jag heller. Borde städa lite oftare men det blir liksom inte av. Nio timmars städning blev det den här veckan. Nu tar jag sommarlov och tänker inte städa mer förrän tidigast i slutet av augusti.
Flugorna på fotot har inget med städningen att göra mer än att de förhoppningsvis håller sig undan nu när allt är så rent och fint här hemma.
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Hittar du en sådan kurs så anmäl gärna även vår son ;-)

Trevlig midsommar!

2013-06-21 @ 11:00:26
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0