Logik

 


Jag är inte alltid helt och hållet logisk i mina handlingar, i alla fall inte om man jämför med datorer som enligt min man är strikt logiska. Jag antar att det är det som är problemet. Vi kanske inte är kompatibla min dator och jag. Nu har jag i tre dagar försökt att få någon ordning på det kaos som jag ställt till med. Och ingen har jag att skylla på, det är trist.  Jag trodde att jag visste vad jag gjorde men helt uppenbart hade jag ingen aning och på bara en sekund hade alla mina bilder rymt ur strukturen och krupit tillbaka in i datorns dunkla vrår. Jag avskyr när det blir så här, jag avskyr att inte kunna, att inte förstå och att inte veta varför. Egentligen är det en världslig sak som inte har någon som helst betydelse i det stora hela. Men det lämnar mig ingen ro. Gissningsvis är det så att jag ska lära mig något. Tålamod kanske eller förtröstan. Nu har jag konsulterat de som vet lite mer än jag och fått klart för mig hur jag ska göra. Men fortfarande vet jag inte varför det blev som det blev och det är för en trygghetsnarkoman en smula oroande.


 

 

 


Kommentarer
Postat av: znogge

Det förstår jag mer än väl! Även om Husse kan hjälpa mig så tycker jag om att ha förståelsen själv. Att se sammanhanget och veta varför det blev som det blev.



Hoppas du får ordning på bilderna!

2010-08-15 @ 11:05:02
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Tuvstarr

Jamen, så länge man vet nån som kan återställa ordningen... Det är ju också nån slags trygghet, eller ;-)

2010-08-15 @ 11:08:07
URL: http://magica-tuvstarr.blogspot.com
Postat av: Åsa!

Förstår precis din känsla! Det är så frustrerande.

2010-08-15 @ 18:33:27
URL: http://bitihopdax.blogspot.com
Postat av: Ninni/fotografia

Men visst är det frustrerande när man inte kan själv ;)Tur ändå om det finns någon att fråga...jag vet inte vem jag skulle vända mig till.

Gäller det pc:n så har jag sonen men PS kan han inte alls. Så det gäller att inte göra några stora förändringar.

Hoppas du får en bra start på höstterminen.

Kram Ninni

2010-08-15 @ 18:54:31
URL: http://piona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0