Tagen



image45



Jag har blivit tagen av min bloggvän Anki .
De, som blir tagna, ska skicka den vidare till fyra andra bloggare som inspirerar.
Det var ingen lätt uppgift dels för att  att välja också blir att välja bort och dels för att jag har en känsla av att de som inspirerar mig mest inte uppskattar att bli "tagna" eller redan är det.
Trots det väljer jag fyra stycken som jag tycker är värda all uppmärksamhet.
Och ni utvalda, det är som med kedjebrev om ni struntar i att skicka vidare händer absolut ingenting farligt så det så.

Jag skickar vidare till :

Anne-Marie : Hennes blogg är full av förundran, energi och tro på orden. Här får man många tankefrön som kan gro i ens medvetande och växa till fantastiska ordblommor som sprider nya frön i vinden.

Paula
 : För att hon verkligen bryr sig om och engagerar sig och skriver så härligt om sig och sitt pörte. Här kan man också plocka upp ett och annat lästips och ibland något gott att stoppa i magen.

Elisabeth : För att hon har mod att skriva om det svåra. Och gör det med en sån stor ömhet och respekt.

Ilva : Hos Ilva kan man hitta fantastiskt vackra foton och underbart god mat. Inspiration både för kropp och själ.




image46

Inspiration?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kersti, jag bugar och tackar. Och jag tror du känner mig rätt vilket känns fantastiskt i sig. Vi har möts i meningar och bilder. Det är väl fint. Nja - jag tycker nog inte om detta...men samtidigt känns det roligt att vara med...så jag ska nog sända iväg några från mig också. Må gott,
Anne-Marie

2007-07-26 @ 17:07:48
URL: http://www.annemariekorling.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Ett ödmjukt tack! Men jag måste nog hålla med Annemarie i hennes tänk: Jag har svårt för sådana här listor.. så vi får se vad det blir!
Jag blev glad över din "tagenuppmuntran", men jag tänker på de blogg-vänner som nu inte får någon sådan uppmuntran någonstans ifrån! Ledsamt, eller hur?
Ha det gott.. kram..

2007-07-26 @ 22:09:48
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Kersti

Anne-Marie jag tänkte som du. Har svårt för listor. Men det var ett tillfälle att få fler att hitta ställen som jag gärna går till.
Elisabeth: Det var en av anledningarna till att jag tvekade.

2007-07-26 @ 23:23:40
URL: http://plommenad.blogg.se/
Postat av: Ninni

Kul med tips om nya bloggar..Paulas läser jag med glädje!

2007-07-27 @ 09:34:40
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0