Tom Petty and the Heartbreakers


Jag hade aldrig hört talas om Tom Petty and the Heartbreakers trots att de är invalda i the Rock and Roll Hall of Fame. Det är en lite udda känsla att var på konsert när man inte känner igen en enda låt. Nu vet jag hur de låter men inte riktigt hur de ser ut. Det är som små myror långt där borta på scenen. Undrar just hur känslan blir på den nya, ännu större arenan. Det är liksom inte samma sak med storbildstv. Nej tacka vet jag små trånga pubar där man kan få ögonkontakt med musikanterna. Hur som helst var det en trevlig kväll



Kommentarer
Postat av: Znogge

Pubvarianten är också mer i min smak. På vår lokala pub fanns när jag var ung två killar som spelade och sjöng. Oj, så bra de var!

2012-06-16 @ 11:00:03
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Åsa!

Det är något visst med en trång pub där man nästan sitter i knäet på varandra och kan känna andedräkten från de som spelar.

2012-06-16 @ 13:04:38
URL: http://bitihopdax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0