Obegripligt


När jag skulle ladda över bilder från kameran till datorn var sladden försvunnen. Jag vet att jag hade den igår och jag är ganska säker på att jag inte tagit den ut ur huset. Jag tror att jag lämnade den på skrivbordet i morse men jag är inte helt säker, kanske jag la den i hallen. Den borde hur som helst inte kunna vara någon annanstans än mellan skrivbordet och hallen. Så jag letade på alla ställen där den skulle kunna vara, jag letade på alla ställen där den inte borde vara. Jag tittade i lådan där den ska vara ungefär fem gånger. Och så den sjätte gången när jag tittade i lådan så var den plötsligt där. Jag undrar hur det gick till.


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar inte kablar. Tycker det ser stökigt ut och att det damlar damm. Gör allt för dölja dem. Skulle någon elektriker komma hem så får han nog dåndimpen. Jag gillar sladdlöst ännu mindre. Tänk om man skulle se allt som flyger och far omkting i luften omkring oss. Undrar hur mycket tomrum det finns egentligen. Kamerakabeln vill jag dock ha koll på. Har en reserv på ett bra ställe. /Katja

2011-08-25 @ 00:27:20
Postat av: Åsa!

Ha,ha! Trolleri :D

Imorse ringde det ett förtvivlat barn till jobbet och frågade efter sin mamma, varken det lilla barnet eller stora pappan kunde hitta SALVAN MOT MUNSÅR. De hade letat ÖVERALLT och salvan var försvunnen.



Mamman, hon bara log...

2011-08-25 @ 14:38:01
URL: http://bitihopdax.blogspot.com
Postat av: Znogge

Vissa frågor får man inga svar på. Jag tror denna är en sådan ;-)

2011-08-25 @ 16:33:17
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ingegerd

He,he! Känner jag igen! Lite panik och man ser inte efter tillräckligt noggrannt.

2011-08-28 @ 12:29:52
URL: http://vitplister.blogg.se/?tmp=28122148

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0