Ensam tillsammans


Ensam tillsammans
bottenlös förtvivlan som
en natt utan slut


image210




Kommentarer
Postat av: Lena

Dina bilder är alltid så vackra. Så också denna.

Det är ett smått överjordiskt ljus på dagens bild men ändå kommer jag att tänka på ett citat av Benny Andersen ur "Mörkrets sång"

"Ingen är fast och ingen är fri
Vart går man hän för att gråta
Visa mig ditt ansikte innan allt är förbi
Då finns vi här båda"

Jag tycker om det citatet - hoppfull, trösterik eftertanke på nåt sätt. Ha det gott!

2008-01-21 @ 23:03:09
Postat av: Anonym

Kersti, har det hänt något? undrar din Anne-Marie

2008-01-22 @ 11:59:16
Postat av: Znogge

Vilken otroligt vacker bild! Den har jag missat, hur det nu gick till...
Städa nu inte för mycket i morgon. Den lediga dagen ska väl vara just lite ledig också!
God natt!

2008-01-24 @ 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0