Årets bokmässa


Nu har vi gjort det igen, minglat runt på Bokmässan i Göteborg. Det är ett trevligt sätt att tillbringa några dagar. Vi får mycket avhandlat, träffar trevliga människor, får bokförråden fyllda och så äter vi så god mat. Nu har vi dessutom blivit lite bekanta med den fantastiska förläggaren Elisabeth Grate. Hon som ger ut böcker så vackra att man skulle kunna köpa dem bara för omslagen. Vi samlar på erfarenheter av mässliv, som att ha bra och väl ingångna skor, inte för varma kläder och att lite noggrannare studera mässprogrammen i förväg. Man kan inte alltid lyckas med allt men nästa år kommer vi att ha flera rätt. 
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag hade gärna velat vara där i år med tanke på att Brasilien var på tapeten! Men så blev det inte. Men visst har det varit trevligt när jag varit där!

2014-09-28 @ 18:45:19
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Paula i pörtet

Hej, nog är jag bra avis på er som in persona besöker bokmässan, är mest sugen på att känna atmosfären, av böckeroch bokälskare. Kanske blir det genomförbart något år, men tipsa mig gärna om några favoriter nu i höst
Kram

2014-09-28 @ 18:52:48
URL: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0