Bilder


Jag har skrivit det förrut, man kan inte tävla i bild. Men vi struntar i det och har klubbmästerskap fyra gånger om året. Resultatet får man ta med en nypa salt, det är inte alltid de bästa bilderna blir uttagna. Men när ens bilder blir det blir man naturligtvis glad. I tisdags redovisades resultatet av den tredje deltävlingen. Man fick lämna in max tre bilder digitalt på temat kontrast och max tre påsikts bilder (utskrivna bilder) på temat möster.  Av de sex bilder jag lämnade in blev tre antagna. Så här ser de ut. De två fösta är på tema kontrast och den sista på tema mönster. 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liselotte Eriksson

Grattis! Du bara bekräftar det jag redan vet, att du är en bra fotograf!
P.S I vår interna klubbcup kom jag 1:a och 3:a i färg på temat hemma bäst och 1:a på temat borta bra i svartvit. Det blev inte min bild på mannen i sin husvagn utan en bild jag tog på bokmässan som fick flest röster på borta bra temat. Tänk så det kan bli. Glad blir man iallafall får se hur långt det räcker i vår stora tävling mot Avesta och Enköping D.S

2014-10-11 @ 10:28:01
Postat av: kalebass

Bilden med fjärilen är verkligen stark!
Här är det sannerligen kontraster. Sten och betong, grått grått, mot det skira, ömtåliga och färgrika.

2014-10-13 @ 14:45:01
URL: http://www.kalebass.blogg.se
Postat av: Paula i pörtet

Jättefina foton, du har blick för fotokonsten. Jag är fascinerad av fotokonst och skulle gärna vilja besöka museet i Stockholm. Hoppas det blir av någon gång, men jag kan ju alltid njuta av deras bildserier på datorn. Vad får vinnaren för fina priser?
Kram från ett grådaskigt Dalarne

2014-10-20 @ 09:36:25
URL: http://paulaz.se
Postat av: Britt Rehnfeldt

Gillar den andra bilden uppifrån bäst, bilden på temat kontrast.Tycker också om bilden under med de två fönstren.Översta bilden är jag lite tveksam till.

2014-12-05 @ 01:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0