Sommarlov


Värmen låter vänta på sig, så också den där riktiga slappa känslan när man bara dräller omkring och det är helt ok att just göra ingenting. Jag har en massa projekt i huvudet som det inte blir något av. Funderar på om jag ska skriva listor. Antingen hjälper listorna mig att ta en sak i taget och verkligen göra allt det där jag så gärna vill utan att splittra upp mig på tusen olika saker. Eller så gör listorna att jag blir stressad och handlingsförlamad. Jag vet varken ut eller in och under tiden jag fundrerar på hur jag ska göra tar jag massor av bilder, läser om tanken och njuter av ledigheten. 
 
 


Kommentarer
Postat av: paula i pörtet

Huvudsaken är att du njuter. Jag befinner mig i knottens paradis och allt annat än njuter medan kyla härskar och regnet piskar mot fönsterrutan. Tur man slipper tälta...
Kram och ha en skön semester

2014-06-28 @ 11:36:32
URL: http://paulaz.se
Postat av: Härstafrun

Du kan ju gradera listorna. Vill/måste jag verkligen göra, kan vara kul men inte så viktigt, och det här väntar jag med ett tag. Kanske det blir då mer hjälp än stress? Viktigast är nog att du är nöjd med det val du gör oavsett vad det är du ska/vill göra.

2014-06-28 @ 13:07:38
Postat av: kalebass

Känner igen mig bara alltför väl. Har för mycket jag vill göra, förutom det jag gör. Under tiden rusar tiden iväg... Att bara drälla omkring har blivit allt svårare.
Jag önskar dig lycka till i sommarledigheten !

2014-07-01 @ 18:01:39
URL: http://www.kalebass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0