Lördag


Även denna dag ägnas åt att försöka hitta en vettig badborste. Jag kan inte förstå att alla affärer säljer precis likadana. De är små, ganska hårda och i nio fall av tio kan man ta av själva borsten från skaftet, vad det nu ska vara bra för, det verkar bara göra dem ostadigare. Jag köpte en ny borste i förra veckan som genast tappades i golvet och sprack så själva borsten dvs stråna lossade. Vår förra borste, den som mannen tagit med sig till jobbet och därför orsakat denna fruklösa jakt på ny, har överlevt otaliga fall i golvet. Det var bättre förr, i alla fall vad gäller badborstar.

 

På kvällen blev det besök på Skogskyrkogården. Vi var inte ensamma där. Inte heller var jag den enda med kamera, men en av de få med assisterande make.

 


 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vacker bild!

Hoppas att du lyckas med att hitta den rätta badborsten...

2012-11-04 @ 09:57:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: paula i pörtet

Jag har lite samma dilemma, hittar överhuvudtaget ingen badborste med skaft att användas på t.ex ryggen! Mannen har så långa armar (nära släkt med apan) att han når över hela ryggen utan skaft men si det gör inte jag! Jag fortsätter letandet...
Kram

2012-11-04 @ 10:47:52
URL: http://paulaz.se
Postat av: Åsa!

Så många ljus, verkligen vackert!

Så det är svårt att hitta en klok badborste menar du? Då ska jag genast bli lite mera rädd om den jag har :)

2012-11-04 @ 11:38:45
URL: http://bitihopdax.blogspot.com
Postat av: Sollan

Läste lite slarvigt och tyckte ni var lite snåla med tandborstar i familjen....

2012-11-09 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0