Siluetten


Det är konturerna, siluetten som gör det.  Jag inser att det är där jag behöver lägg ner lite mer krut, satsa på linjerna helt enkelt.  För det gör verkligen skillnad det märktes igår när allt överflödigt föll för motorsågen, ja inte det överflödiga på mig det har jag kvar i säkert förvar, utan nybyggets överflöd.  Plötslig har vi ytterligare ett hus på tomten. Det är helt magiskt vilken skillnad det gjorde det där med siluetten. men jag förstår att en förändring av mina personliga linjer kommer att kräva betydligt mer arbete för någon omvandling med hjälp av motorsåg blir det inte tal om. Då får jag hellre vara som jag är.







Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 03:34:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0