Arg


Ibland är det skönt att bli riktigt arg. Idag är det bara jobbigt. Jag har väntat och väntat i två dagar på en leverans som ännu inte har kommit. Vi kommer mellan 9 och 17 sa de och bad om telefonnummer till mig. Sen kunde de inte leverera för de saknade portkoden. Där inne satt jag och väntade, varför ringde ni inte undrar jag när ni nu hade telefonnummret. De har inga telefoner i bilarna blev svaret. Men vad ska ni då ha telefonnumret till undrar jag. Svaret, om det blir något tokigt med leveransen kan vi ringa! Att inte kunna leverera är det inte tillräckligt tokigt för att man ska ringa? Det finns mycket man kan undra över. Nu undrar vi när vår leverans kommer. De får ni tala med transportfirman om blir svaret. Men vi trodde att ni var transportfirman!

På väg


Kommentarer
Postat av: Mumin

Jisses va struligt det låter......hoppas det löser sig! Kram Mumin

2009-08-11 @ 22:21:25
Postat av: Znogge

Förstår att du är arg! Det hela verkar väldigt dåligt och oproffsigt skött. Hoppas det ska ordna till sig.

2009-08-13 @ 13:31:44
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: smulan

Suck... Typiskt krångelsvenskt!



Jag skulle också bli flygförb...d!

2009-08-13 @ 21:06:19
URL: http://smulansblog.blogspot.com/
Postat av: matte

det är sådan idioti ibland så man vet inte om man ska skratta åt eländet eller bli förbannad :/

2009-08-19 @ 10:09:10
URL: http://femtinio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0