Uppskattning


Glad förvåning skrev jag om för ett tag sedan.
Och det är verkligen vad jag känner idag.
 Först har jag fått två stycken utmärkelser (award).

En är från Åsa på Gotland, hon som har så vackra bilder från ön på sin blogg och som tar oss med på sina joggingturer.


och en från Kirsti i Boden som har lärt mig namn och utseende på fåglar jag inte ens visste fanns.

 

Det är värmande med så fina omdömen. Ett stort tack till er båda.

 

Sedan har jag idag av en kollega fått reda på att det finns fler än jag anat som läser min blogg. Och som hon så sakligt konstaterade, om man skriver här på nätet får man ta med i beräkningen att man kan bli pratad om i kafferummen.
Nu verkar det mesta pratet vara av godartad natur vilket känns skönt, så nu undrar jag bara hur de hittade hit.

När man får en utmärkelsen så här är det meningen att man ska skicka den vidare till bloggar man uppskattar.
Jag klarar inte av välja ut någon av de fantastiska bloggar som jag följer utan skickar den till er alla.
Ingen nämnd, ingen glömd.

Kommentarer
Postat av: Maria

Godnatt och sovgott !

Kram Maria

2008-11-28 @ 00:23:54
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Znogge

Grattis till utmärkelsena! Det var du värd. Hoppas fredagen blir bra och även den kommande adventshelgen!

Kram!

2008-11-28 @ 06:46:07
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Camellia

Dina underfundiga, ofta poetiska livsbetraktelser är alldeles speciella. En djup röst som når genom det ytliga bruset!

Postat av: Anonym

Det tackar jag för... jag kan inte heller välja riktigt. Ska göra ett försök. Du är alldeles självklar i min lista... om jag skriver någon. A-M

2008-11-29 @ 14:40:27
Postat av: tingeling

Kikar in och önskar dig en trevlig advent kram Tingeling

2008-11-30 @ 10:30:55
URL: http://tingelingtingeling.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ett stort grattis! Visst är det trevligt med utmärkelser!

Så mysigt det låter med ditt adventsfirande i Enskede! Där har vi bott för många år sedan!

Här i BH har vi ännu inte kommit så långt:) Solen har strålat hela dagen och det är +25. Men nu är det snart mörkt så jag har tänt ett ljus och ska värma(!) lite glögg.

Må så gott! Kram Ninni

2008-11-30 @ 22:46:48
URL: http://piona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0