Burma röd

Anne-Marie Körling är mamma till den här (B)loggan.
Hon skriver så här på sin sida;
"TröjAN sticker ut ur ramen... rörelser ut och från det inlåsta.
Det går inte att låsa in. Stänga inne. Tröjan markerar en kraft. Utåt.
Vi utanför möter upp.
Det här är en (B)LOGGA  - Sprid den generöst... rikligt... mycket.... på det där demokratiska viset... som vi är så bortskämda med. "

Så gör det alla bloggare, sprid den.
Låt den röda tröjan vara ett ljus, ett hopp om fred och demokrati.

198786-1567

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj - så bra... den sista aktuella loggan... kan du klistra in den.... den ligger överst på min blogg. OCh du - tusen tack för att vi hjälps åt i vårt bevarande av det fria ordet... Jag har skänkt alltsammans till Svenska Burmakommitten... så nu får de förfoga över loggan... och så kan vi ju sprida den... Du --- jag ringer nästa helg...kanske vi kan ordna en liten träff...så jag får teckna ned dina tankar. Anne-Marie

2007-09-30 @ 09:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0