Teknik

Det är något i luften tror jag. Kanske mina molekylsvängningar inte är i samklang med de tekniska prylar som finns i min vardag.

Först gick digitalkameran sönder. Nej det är fel, det går att ta alldeles fantastiska bilder med den. Det är bara det att bilderna inte kommer därifrån. Vi kan inte ladda ner dem hur vi än försöker är och förblir bilderna kvar på minneskortet i kameran.  Det är väldigt irriterande.

Sedan i dag när jag kom hem från jobbet och varit på toaletten (alldeles ny sedan ca 2 månader) så går det inte att spola. Det är faktiskt ännu mer irriterande än att kameran inte fungerar. Jag och dottern har läst bruksanvisningar och tittat på nätet för att försöka lista ut hur det hela fungerar men utan resultat. Jag tycker att jag har en hyfsat bra teknisk förståelse men här går jag bet. Får ringa affären imorgon. Fy så trist sånt är.

image11
Den är ialla fall fin vår toalett trots att den inte fungerar

Kommentarer
Postat av: Anki

Skittråkigt! Fungerar det genom att hälla i vatten med en hink?

2007-06-01 @ 16:34:54
URL: http://ankitankar.blogg.se
Postat av: Anki

Jag har gjort en länk till dig från mitt inlägg i dag. Får se om du får något oväntat besök.
Kram!

2007-06-01 @ 17:11:49
URL: http://ankitankar.blogg.se
Postat av: Kersti

Ja det var så vi löste det tillfälligt genom att spola med hjälp av en hink med vatten. Inte så skoj i längden.

2007-06-01 @ 21:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0